صداوسیما حق پخش بازی‌های ایران را خریده است | اینترنشنال اجازه پخش فوتبال ایران را ندارد

امروز برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب مدعی شدند که ایران حق پخش تلویزیونی بازی‌ های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را ندارد اما سندی که به خبرنگار فارس رسیده نشان می‌دهد صداوسیما حق پخش تمام دیدارهای تیم ملی در جام جهانی را خریداری کرده و ادعای این رسانه‌ها کذب است.
کد خبر: ۱۳۸۷۵۰۳

به گزارش جام جم آنلاین، طبق این سند، شبکه سعودی اینترنشنال که این روزها درحال انتشار تیزر پخش و پوشش بازی‌های ایران در جام جهانی است حق پخش دیدارهای تیم ملی ایران را ندارد.

به شبکه تلویزیونی پرشیانا
آقایان عزیز،

توقف و خودداری کردن - جام جهانی فوتبال قطر 2022 - نقض حقوق منحصراً متعلق به beIN Media Group بر اساس توافقنامه بین فیفا و گروه رسانه ای beIN ، فیفا به گروه رسانه ای beIN مجوز حق انحصاری پخش جام جهانی FIFA 2022 قطر) جام جهانی فوتبال 2022 به صورت زنده، با تاخیر و با تکرار را در این بخش داده است.

منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا MENA از جمله ایران به اطلاع ما رسیده است که گروه رسانه ای پرشیانا قصد دارد از طریق شبکه ورزشی پرشینای خود در #ایران یا با هدف قرار دادن ایران تصاویری از مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 ، و سایر تصاویر مربوط به جام جهانی فوتبال را پخش کند.

شبکه Persiana Sports مجوز ( license ) نداشته و یا به نحوی دیگر مجاز به پخش تصاویر مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 (چه به صورت زنده یا با تاخیر یا به صورت گزیده) نمی باشد و هرگونه پخش غیرمجاز حقوق انحصاری اعطا شده به beIN از جمله مواردی که به beIN اعطا شده است را نقض می کند و از جمله حقوقی که به دارنده مجوز فرعی در ایران، صدا و سیما(و/یا حقوق جهانی فیفا در رابطه با کلیه فیلم های سمعی و بصری و سایر حقوق مالکیت معنوی مربوط به جام جهانی 2022 نقض می کند.

در همین راستا به اطلاع شما میرسانیم که هرگونه پخش این گونه فیلمهای بازی جام جهانی 2022 در و یا با هدف ایران بدون داشتن مجوزها و تاییدیه های لازم، نقض صریح و نقض این حقوق انحصاری بوده و خسارت و زیان قابل توجهی را برای beIN به دنبال خواهد داشت.

بدینوسیله از تلویزیون ایران اینترنشنال درخواست میکنیم که هرگونه پخش غیرقانونی برنامه ریزی شده یا سایر ارسالهای فیلمهای بازی جام جهانی 2022 )چه زنده یا با تاخیر یا به صورت گزیدهای( و هر گونه برنامهسازی یا سایر مطالبی که چنین مواردی را تبلیغ می کنند، فوراً متوقف و از آن خودداری کند .

این به عنوان اطلاعیه قانونی برای اطمینان از رعایت فوری شما و جلوگیری از هرگونه اقدام بعدی در این مورد تلقی می شود.

هیچ چیز در این نامه به معنای چشم پوشی صریح یا ضمنی از حقوق یا راه حل های جبران خسارت beIN نیست، از جمله هر گونه حقوق یا راه حلی در رابطه با نقض که صریحاً هم بیان نشده است، چه در حال حاضر و چه در آینده، که همه آنها به صراحت بیان شده اند.
ارادتمند شما،
کارولین گنهتو
معاون مشاورکل

 

صداوسیما حق پخش بازی‌های ایران را خریده است | اینترنشنال اجازه پخش فوتبال ایران را ندارد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها